Voor de vacature als administratief bediende in regio Boortmeerbeek is dit een greep uit je takenpakket:
Beheer en opvolging van verhuuraanvragen en orders in het Nederlands en Frans
Opmaak van facturen aan de hand van bestelbonnen
Administratieve verwerking van inkomende retours
Opvolging van openstaande klanten in samenwerking met de vertegenwoordigers en de CFO
Administratieve verwerking van leasingcontracten en maandelijkse voorraadboekingen
Administratieve ondersteuning van het management en het financieel departement
Bedrijfsinformatie
Je komt terecht in een Belgisch bedrijf actief in productie, verkoop en verhuur van bekistingssystemen. Dit zowel op maat voor infrastructuurprojecten als prefab.
Jouw profiel
Voor de vacature als administratief bediende in regio Boortmeerbeek zijn we op zoek naar iemand die zich in de volgende omschrijving herkent:
Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. Affiniteit met boekhouding is een pluspunt
Sterk cijfermatig aangelegd
Vlotte kennis Nederlands en Frans. Kennis Engels is een pluspunt.
Goed vertrouwd met Microsoft Office. Kennis Excel is belangrijk
Administratief nauwkeurig, stipt en kan autonoom werken
Communicatief, assertief, een organisatorisch talent en resultaatsgericht
Werken in de wereld van constructie en bouw spreekt je aan
Twijfel je of je in aanmerking komt? Aarzel niet ons te contacteren via 02/254.08.50 of vilvoorde@accentjobs.be
De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
Kostenramingen opstellen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
Bestellingen registreren
Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
De klant of de verkoper erover inlichten
Telefonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
Aanbod
Voor jouw inzet als administratief bediende in regio Boortmeerbeek biedt onze klant je het volgende overlevingspakket aan:
Bruto verloning aangepast aan jouw kennis en ervaring
Vergoeding werk-woonverkeer of fietsvergoeding
Voltijds uurrooster (werkuren bespreekbaar)
Maaltijdcheques
Eindejaarspremie
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Geregeld after work activiteiten
Je komt terecht in een ambitieus en groeiend bedrijf met enthousiaste collega's
Informele en open werksfeer waarin je alle kansen krijgt jezelf te ontplooien
12 extra ADV dagen (ingezet tijdens het bouwverlof)