Job 20 van 97


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende


Functie

Voor de vacature als administratief bediende in regio Boortmeerbeek is dit een greep uit je takenpakket:
  • Beheer en opvolging van verhuuraanvragen en orders in het Nederlands en Frans
  • Opmaak van facturen aan de hand van bestelbonnen
  • Administratieve verwerking van inkomende retours
  • Opvolging van openstaande klanten in samenwerking met de vertegenwoordigers en de CFO
  • Administratieve verwerking van leasingcontracten en maandelijkse voorraadboekingen
  • Administratieve ondersteuning van het management en het financieel departement


Bedrijfsinformatie
Je komt terecht in een Belgisch bedrijf actief in productie, verkoop en verhuur van bekistingssystemen. Dit zowel op maat voor infrastructuurprojecten als prefab.

Jouw profiel

Voor de vacature als administratief bediende in regio Boortmeerbeek zijn we op zoek naar iemand die zich in de volgende omschrijving herkent:
  • Bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring. Affiniteit met boekhouding is een pluspunt
  • Sterk cijfermatig aangelegd
  • Vlotte kennis Nederlands en Frans. Kennis Engels is een pluspunt.
  • Goed vertrouwd met Microsoft Office. Kennis Excel is belangrijk
  • Administratief nauwkeurig, stipt en kan autonoom werken
  • Communicatief, assertief, een organisatorisch talent en resultaatsgericht
  • Werken in de wereld van constructie en bouw spreekt je aan
Twijfel je of je in aanmerking komt? Aarzel niet ons te contacteren via 02/254.08.50 of vilvoorde@accentjobs.be
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

Voor jouw inzet als administratief bediende in regio Boortmeerbeek biedt onze klant je het volgende overlevingspakket aan:
  • Bruto verloning aangepast aan jouw kennis en ervaring
  • Vergoeding werk-woonverkeer of fietsvergoeding
  • Voltijds uurrooster (werkuren bespreekbaar)
  • Maaltijdcheques
  • Eindejaarspremie
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Geregeld after work activiteiten
  • Je komt terecht in een ambitieus en groeiend bedrijf met enthousiaste collega's
  • Informele en open werksfeer waarin je alle kansen krijgt jezelf te ontplooien
  • 12 extra ADV dagen (ingezet tijdens het bouwverlof)

Solliciteren

HANNA HOETERICKX
003222540850

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht